Ostateczna lista wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego
numer wniosku |
ilość przyznanych punktów |
przyznana kwota dofinansowania |
pokl 6.2/2011/II/W/39 |
88,5 |
31 195,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/36 |
87,5 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/46 |
87 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/52 |
84,25 |
37 700,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/35 |
83,5 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/47 |
83 |
39 140,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/42 |
81,25 |
39 420,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/43 |
81,25 |
33 842,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/38 |
87,5 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/50 |
80,5 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/44 |
85,0 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/53 |
79 |
36 255,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/40 |
77 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/54 |
75,75 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/45 |
74,5 |
23 701,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/41 |
71 |
34 948,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/51 |
67,75 |
19 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/55 |
66,5 |
13 250,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/37 |
63 |
35 000,00 |
Spotkanie organizacyjne dla pierwszych 10 osób z listy odbędzie się 4 maja 2011r. o godz. 10.00 w Biurze Projektu.
Spotkanie dla kolejnych 9 osób z listy odbędzie się 4 maja 2011 r. o godz. 11.00.
Na spotkaniu podane zostaną informacje związane z dalszymi procedurami. Podany zostanie termin podpisywania umów.
Na spotkaniu obecny będzie Specjalista ds. Wypłat Środków i Refundacji oraz Specjalista ds. przedsiębiąrczości.
Przypominamy o konieczności zarejestrowania działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy.Data rozpoczęcia działalności musi być wcześniejsza niż data podpisania umowy.
Wstępna lista oceny wniosków
na otrzymanie wsparcia finansowego
numer wniosku |
ilość przyznanych punktów |
przyznana kwota dofinansowania |
pokl 6.2/2011/II/W/39 |
88,5 |
31 195,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/36 |
87,5 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/46 |
87 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/52 |
84,25 |
37 700,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/35 |
83,5 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/47 |
83 |
39 140,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/48 |
81,5 |
18 360,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/42 |
81,25 |
39 420,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/43 |
81,25 |
33 842,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/38 |
81 |
31 350,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/50 |
80,5 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/44 |
79,5 |
28 500,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/53 |
79 |
36 255,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/40 |
77 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/54 |
75,75 |
40 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/45 |
74,5 |
23 701,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/41 |
71 |
34 948,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/51 |
67,75 |
19 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/55 |
66,5 |
13 215,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/37 |
63 |
35 000,00 |
pokl 6.2/2011/II/W/34 |
53,5 |
0,0 |
Od dnia 30 marca 2011r, od godziny 13.30 w Biurze Projekut będą do odebrania ksera kart oceny merytorycznej biznes planu oraz postanowienia KOW dotyczące proponowanej kwoty dofinansowania oraz złożenia dodatkowych wyjaśnień.
Zgodnie z §12 REGULMINU pkt. 12 uczestnik projektu ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie Biznes Planu. Od powtórnej oceny nie przysługuje odwołanie.
Wnioski odwoławcze przyjmowane będą w Biurze Projektu
do 6 kwietnia 2011r.
14 marca 2011r.rozpoczyna pracę Komisja Oceniająca Wnioski na otrzymanie wsparcia finansowego grupy III. Prace KOW potrwają do 26 marca 2011r.
Termin składania wniosków na otrzymanie wsparcia
7 marc a 2011 r - 8 marca 2011 r. do godz. 16.00
w Biurze Projektu
INFO – BIZ Profesjonalna Edukacja
Biuro Projektowe UE
Centrum Biurowe FORUM
AL. 23 Stycznia 26 I piętro pokój 17
86 – 300 Grudziądz
tel/fax 56 64 300 05
Biuro Projektu czynne codziennie od 8.00 do 16.00
Proszę o dokładne zapoznanie się z §8, §9, §12 REGULMINU oraz Kartą oceny formalnej wniosku na otrzymanie wsparcia finansowego i Kartą oceny merytorycznej wniosku na otrzymanie wsparcia finansoweg.
Załączniki do Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego do Projektu:
- 2 zszyte, podpisane przez osobę uprawnioną, parafowane na każdej stronie egzemplarze Biznes Planu (każdy egzemplarz winien mieć ponumerowane strony, wypełnione wszystkie wymagane pola oraz nie zawierać błędów, z wyłączeniem oczywistych omyłek pisarskich oraz rachunkowych, kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - Załącznik 7 do Regulaminu,
- Oświadczenie o zapoznaniu się z kryteriami oceny Biznes Planu,
- Harmonogram rzeczowo – finansowy w 2 egzemplarzach (Załącznik 8 do Regulaminu).
- Kserokopie uzyskanych dyplomów (świadectw ukończenia szkoły lub dyplom ukończenia studiów, kursy kwalifikacyjne, szkolenia) potwierdzającego kwalifikacje do planowanej działalności gospodarczej.
- Kserokopie świadectw pracy/zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Kopia dowodu osobistego zawierającego PESEL Uczestnika Projektu, potwierdzająca wiek oraz miejsce zameldowania.
- Potwierdzenie udziału w podstawowych usługach szkoleniowo – doradczych (Kopia zaświadczenia/certyfikatu).
- Kserokopia dokumentu potwierdzająca czasowy adres zameldowania na terenie Powiatu miasta Grudziądza lub Powiatu grudziądzkiego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu) - wymagany w przypadku braku stałego adresu zameldowania na terenie Powiatu miasta Grudziądz lub Powiatu grudziądzkiego – jeśli dotyczy.
- Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Kandydata lub opatrzone na pierwszej stronie napisem „Za zgodność z oryginałem od strony … do strony…”, z aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu i parafką na każdej ze stron.
Dokumenty
1. Wniosek_o_przyznani_ wsparci_finansowego. doc
2. Biznes_Plan.doc
3. Harmonogram_rzeczowo-finansowy.xls
4. Oświadczenie_o_zapoznaniu_sie_oceną_Biznes_Planu.doc
Wyszystkie dokumenty muszą być wypełnione elektronicznie.
Komplet dokumentów trwale spięty (np. skoroszyt).
Szkolenie z podstaw prowadzenia działalności gospodarczej
Miejsce zajęć:
Centrum Biurowe FORUM Plac Stycznia 26, 86-300 Grudziądz, sala 15
W dniu rozpoczęcia szkolenia podpisana zostanie z Państwem umowa szkoleniowo - doradcza, załącznikami do umowy są następujące dokumenty:
Harmonogram szkolenia 
- Zaświadczenie (lub potwierdzona przez beneficjenta za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia) o nieposiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy publicznej w okresie ostatnich 3 lat wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie (jeśli dotyczy).
- Zaświadczenie o zarejestrowaniu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu.
- Kserokopia dowodu osobistego zawierającego PESEL oraz poświadczająca zameldowanie na terenie miasta Grudziądza lub powiatu grudziądzkiego.
- Kserokopia dokumentu potwierdzająca czasowy adres zameldowania na terenie miasta Grudziądza lub powiatu grudziądzkiego - jeśli dotyczy.
Z umową szkoleniową- doradczą można zapoznać się w zakładce "dokumenty i informacje"
TERMIN SKŁADANIA FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
10.01.2011 - 21.01.2011 R.
Formularz rekrutacyjny powinien być złożony osobiście lub drogą pocztową (formularz_rekrutacyjny.doc )w Biurze Projektru.
INFO – BIZ Profesjonalna Edukacja
Biuro Projektowe UE
Centrum Biurowe FORUM
AL. 23 Stycznia 26 I piętro pokój 17
86 – 300 Grudziądz
tel/fax 56 64 300 05
Biuro Projektu czynne codziennie od 8.00 do 16.00
Za datę otrzymania dokumentów rozumie się datę faktycznego wpływu formularza do biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
Formularz rekrutacyjny musi być wypełniony w języku polskim, w sposób czytelny. Wszystkie pola wypełnione.
|