Osoby, które podpisały umowy na otrzymanie wsparcia finansowego proszone są o skladanie wniosków na otrzymanie wsparcia pomostowego w terminie od 25 sierpnia 2011r. do 17 września 2011r. w Biurze Projektu w godzinach od 9.00 do 14.00.
Wniosek wraz z owiadczenie do pobrania w dziale "dokumenty i informacje"
Ostateczna lista wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego
nr wniosku |
Ilość pkt. |
Przyznana kwota |
POKL 6.2/2011/IV/W/84 |
97 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/76 |
92 |
39 791,19 |
POKL 6.2/2011/IV/W/85 |
90,5 |
39 650,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/92 |
89 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/77 |
87,5 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/82 |
86 |
29 550,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/79 |
84,25 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/78 |
84 |
34 480,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/74 |
81 |
38 829,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/86 |
80 |
37 400,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/72 |
78,75 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/90 |
76,5 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/87 |
74,5 |
26 419,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/89 |
73,5 |
33 750,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/83 |
73,25 |
33 806,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/75 |
72,75 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/80 |
69,25 |
20 198,53 |
POKL 6.2/2011/IV/W/81 |
68,5 |
20 00,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/88 |
68 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/73 |
63,75 |
26 050,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/91 |
62,25 |
34 200,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/93 |
61,25 |
34 850,00 |
Spotkanie organizacyjne odbędzie się 9 sierpnia 2011r.
o godz. 15.00 w Biurze Projektu w sali 15.
Na spotkaniu podane zostaną informacje związane z dalszymi procedurami. Podany zostanie termin podpisywania umów.
Na spotkaniu obecny będzie Specjalista ds. Wypłat Środków i Refundacji oraz Specjalista ds. przedsiębiąrczości.
Przypominamy o konieczności zarejestrowania działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy
.Data rozpoczęcia działalności musi być wcześniejsza niż data podpisania umowy.
Wstępna lista oceny wniosków
na otrzymanie wsparcia finansowego
/lista wymaga akceptacji Wojewodzkiego Urzedu Pracy w Toruniu/
nr wniosku |
Ilość pkt. |
Przyznana kwota |
POKL 6.2/2011/IV/W/84 |
97 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/76 |
92 |
39 791,19 |
POKL 6.2/2011/IV/W/85 |
90,5 |
39 650,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/92 |
89 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/77 |
87,5 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/82 |
86 |
29 550,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/79 |
84,25 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/78 |
84 |
34 480,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/89 |
81,25 |
32 340,50 |
POKL 6.2/2011/IV/W/74 |
81 |
38 829,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/86 |
80 |
37 400,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/72 |
78,75 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/90 |
76,5 |
40 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/87 |
75,5 |
18 888,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/75 |
72,75 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/80 |
69,25 |
20 198,53 |
POKL 6.2/2011/IV/W/88 |
68 |
35 000,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/83 |
66,75 |
25 332,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/93 |
65 |
26 850,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/73 |
63,5 |
20 150,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/91 |
62,25 |
34 200,00 |
POKL 6.2/2011/IV/W/81 |
61,25 |
13 170,00 |
Od dnia 11 lipca 2011r, od godziny 11.00 w Biurze Projektu będą do odebrania ksera kart oceny merytorycznej biznes planu, postanowienia KOW dotyczące proponowanej kwoty dofinansowania oraz złożenia dodatkowych wyjaśnień.
Zgodnie z §12 REGULMINU pkt. 12 uczestnik projektu ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie Biznes Planu. Od powtórnej oceny nie przysługuje odwołanie.
Wnioski odwoławcze przyjmowane będą w Biurze Projektu
do 13 lipca 2011r.
Termin składania wniosków na otrzymanie wsparcia
6 czerwca 2011 r - 15 czerwca 2011 r. do godz. 16.00
w Biurze Projektu
INFO – BIZ Profesjonalna Edukacja
Biuro Projektowe UE
Centrum Biurowe FORUM
AL. 23 Stycznia 26 I piętro pokój 17
86 – 300 Grudziądz
tel/fax 56 64 300 05
Biuro Projektu czynne codziennie od 8.00 do 16.00
Proszę o dokładne zapoznanie się z §8, §9, §12 REGULMINU oraz Kartą oceny formalnej wniosku na otrzymanie wsparcia finansowego i Kartą oceny merytorycznej wniosku na otrzymanie wsparcia finansoweg.
Załączniki do Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego do Projektu:
- 2 zszyte, podpisane przez osobę uprawnioną, parafowane na każdej stronie egzemplarze Biznes Planu (każdy egzemplarz winien mieć ponumerowane strony, wypełnione wszystkie wymagane pola oraz nie zawierać błędów, z wyłączeniem oczywistych omyłek pisarskich oraz rachunkowych, kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - Załącznik 7 do Regulaminu,
- Oświadczenie o zapoznaniu się z kryteriami oceny Biznes Planu,
- Harmonogram rzeczowo – finansowy w 2 egzemplarzach (Załącznik 8 do Regulaminu).
- Kserokopie uzyskanych dyplomów (świadectw ukończenia szkoły lub dyplom ukończenia studiów, kursy kwalifikacyjne, szkolenia) potwierdzającego kwalifikacje do planowanej działalności gospodarczej.
- Kserokopie świadectw pracy/zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Kopia dowodu osobistego zawierającego PESEL Uczestnika Projektu, potwierdzająca wiek oraz miejsce zameldowania.
- Potwierdzenie udziału w podstawowych usługach szkoleniowo – doradczych (Kopia zaświadczenia/certyfikatu).
- Kserokopia dokumentu potwierdzająca czasowy adres zameldowania na terenie Powiatu miasta Grudziądza lub Powiatu grudziądzkiego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu) - wymagany w przypadku braku stałego adresu zameldowania na terenie Powiatu miasta Grudziądz lub Powiatu grudziądzkiego – jeśli dotyczy.
- Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Kandydata lub opatrzone na pierwszej stronie napisem „Za zgodność z oryginałem od strony … do strony…”, z aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu i parafką na każdej ze stron.
Dokumenty
1. Wniosek_o_przyznani_ wsparci_finansowego. doc
2. Biznes_Plan.doc
3. Harmonogram_rzeczowo-finansowy.xls
4. Oświadczenie_o_zapoznaniu_sie_oceną_Biznes_Planu.doc
Wyszystkie dokumenty muszą być wypełnione elektronicznie.
Komplet dokumentów trwale spięty (np. skoroszyt).
Szkolenie z podstaw prowadzenia działalności gospodarczej
Miejsce zajęć:
Centrum Biurowe FORUM Plac Stycznia 26, 86-300 Grudziądz, sala 15
Harmonogram szkolenia 
Wyniki II etapu rekrutacji
Do projektu zakwalifikowano następujące osoby:
nr NAK |
ilość pkt. |
POKL6.2/2011/IV/212 |
50,67 |
POKL6.2/2011/IV/175 |
50,33 |
POKL6.2/2011/IV/177 |
50 |
POKL6.2/2011/IV/171 |
50 |
POKL6.2/2011/IV/235 |
50 |
POKL6.2/2011/IV/229 |
49,67 |
POKL6.2/2011/IV/158 |
49,67 |
POKL6.2/2011/IV/187 |
49,67 |
POKL6.2/2011/IV/167 |
49,33 |
POKL6.2/2011/IV/218 |
49,33 |
POKL6.2/2011/IV/210 |
49 |
POKL6.2/2011/IV/240 |
48,67 |
POKL6.2/2011/IV/163 |
48,33 |
POKL6.2/2011/IV/173 |
48 |
POKL6.2/2011/IV/194 |
48 |
POKL6.2/2011/IV/233 |
48 |
POKL6.2/2011/IV/217 |
47,67 |
POKL6.2/2011/IV/227 |
47,67 |
POKL6.2/2011/IV/208 |
47 |
POKL6.2/2011/IV/165 |
47 |
Lista osób na liście rezerwowej
nr NAK |
ilość pkt. |
POKL6.2/2011/IV/206 |
44 |
POKL6.2/2011/IV/152 |
44 |
POKL6.2/2011/IV/196 |
43,67 |
POKL6.2/2011/IV/183 |
43 |
POKL6.2/2011/IV/197 |
43 |
POKL6.2/2011/IV/234 |
43 |
POKL6.2/2011/IV/179 |
43 |
POKL6.2/2011/IV/219 |
43 |
POKL6.2/2011/IV/185 |
42,67 |
POKL6.2/2011/IV/191 |
42,33 |
POKL6.2/2011/IV/168 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/180 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/174 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/149 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/225 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/203 |
42 |
POKL6.2/2011/IV/215 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/151 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/188 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/230 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/239 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/237 |
41,67 |
POKL6.2/2011/IV/201 |
41,33 |
POKL6.2/2011/IV/204 |
41,33 |
POKL6.2/2011/IV/223 |
41,33 |
POKL6.2/2011/IV/228 |
41,33 |
POKL6.2/2011/IV/207 |
41,33 |
POKL6.2/2011/IV/160 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/192 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/222 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/156 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/176 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/224 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/164 |
41 |
POKL6.2/2011/IV/211 |
41 |
Lista osób niezakwalifikowanych do projektu:
nr NAK |
ilość pkt. |
POKL6.2/2011/IV/190 |
31,67 |
POKL6.2/2011/IV/221 |
28 |
POKL6.2/2011/IV/169 |
26,33 |
POKL6.2/2011/IV/220 |
25,33 |
Planowane rozpoczęcie szkolenia i podpisanie umowy szkoleniowej - doradczej 17 maja 2011 r. godz. 8.00 w Biurze Projektu sala nr 15.
W dniu rozpoczęcia szkolenia podpisana zostanie z Państwem umowa szkoleniowo - doradcza, załącznikami do umowy są następujące dokumenty:
- Zaświadczenie (lub potwierdzona przez beneficjenta za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia) o nieposiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy publicznej w okresie ostatnich 3 lat wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie (jeśli dotyczy).
- Zaświadczenie o zarejestrowaniu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu.
- Kserokopia dowodu osobistego zawierającego PESEL oraz poświadczająca zameldowanie na terenie miasta Grudziądza lub powiatu grudziądzkiego.
- Kserokopia dokumentu potwierdzająca czasowy adres zameldowania na terenie miasta Grudziądza lub powiatu grudziądzkiego - jeśli dotyczy.
Z umową szkoleniową- doradczą można zapoznać się w zakładce "dokumenty i informacje"
Komisja Rekrutacyjna zakończyła ocenę formalną i merytoryczną formularzy rekrutacyjnych złożonych w terminie 07.03.211 - 25.03.2011r.
Do II etapu rekrutacji przechodzi 63 kandydatów.
II etap rekrutacji odbędzie się 27.04.2011 i 28.04.2011 oraz 29.04.2011 r.
27.04.2011 - 
28.04.2011 - 
29.04.2011 -

Od decyzji Komisji Rekrutacyjnej nie przysługuje odwołanie
TERMIN SKŁADANIA FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
07.03.2011 - 25.03.2011 R.
Formularz rekrutacyjny powinien być złożony osobiście lub drogą pocztową (formularz_rekrutacyjny.doc )w Biurze Projektru.
INFO – BIZ Profesjonalna Edukacja
Biuro Projektowe UE
Centrum Biurowe FORUM
AL. 23 Stycznia 26 I piętro pokój 17
86 – 300 Grudziądz
tel/fax 56 64 300 05
Biuro Projektu czynne codziennie od 8.00 do 16.00
Za datę otrzymania dokumentów rozumie się datę faktycznego wpływu formularza do biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
Formularz rekrutacyjny musi być wypełniony w języku polskim, w sposób czytelny. Wszystkie pola wypełnione.
|